- This topic has 2 replies, 2 voices, and was last updated 18 years, 3 months ago by
scat.
-
AuthorPosts
-
January 5, 2007 at 5:23 pm #45487
scat
Participanthi ! here is a new chapter of Ivana. ;D
___________________________________________________________________________________
IVANA – Chapitre 5
… DRIIIINNG ! …
" Les secours enfin ! "
… DRIIIINNG ! …
" Les sec … AAAAAAHHHHHH ! "
Mike abattit lourdement sa main sur le réveil et se redressa péniblement contre le montant du lit. Il observa immédiatement ses mains et constata qu'elles ne portaient pas la moindre trace de sévices. Rassuré, il baissa la tête en soupirant :
" Un cauchemar ! C'était juste un affreux cauchemar ! "
" Mike ? … tu as crié ? " s'inquiéta Ivana.
" Oh ! Pardon chérie, je t'ai réveillée ! Je suis désolé … "
Ivana s'était tournée vers lui et le regardait, les yeux plissés, aveuglée par la lumière du jour. Elle lui caressa tendrement les cheveux et le rassura :
" Ce n'est pas grave ! Je ne dormais plus ! Tu veux en parler ? "
" Oh ! Non, c'est un rêve tellement stupide ! " répondit Mike.
Il leva les yeux vers elle en essayant d'arborer un air amusé.
Elle continuait à le caresser en souriant. Ses longs cheveux blonds tombaient en cascades sur les draps de satin sombre et captaient les moindres rayons de soleil. Ils étincelaient, de tous côtés, étalés sur les draps bleus comme l'écume sur les flots d'une plage paradisiaque. Les intenses reflets qu'ils projetaient sur sa peau et ses lèvres pulpeuses attirèrent Mike irrésistiblement. Il s'approcha d'elle lentement.
Elle se coucha sur le dos en s'étirant et la petite nuisette transparente qu'elle portait s'ouvrit largement, en exposant généreusement ses seins au soleil.Mike embrassa tendrement Ivana et la regarda longuement. Puis, il se coucha sur elle en posant la tête sur ses seins brûlants. Elle glissa une main sous sa nuque et caressa à nouveau les cheveux de Mike :
" Tu ne veux pas m'en parler, n'est-ce pas ? " dit-elle.
" Non ! Ce n'est pas çà … "
" Tu as encore fantasmé sur mon physique ! Avoue-le ! " reprit-elle, et elle arrêta de le caresser.
Elle voulait une réponse. Mike l'avait comprit. Il hésita quelques secondes puis fit ce qu'elle attendait de lui :
" Oui ! … Oui, c'est vrai ! … Je sais ce que tu vas me dire ! Mais je suis désolé, je ne peux pas m'en empêcher ! "
Elle recommença à le caresser en massant lentement son dos et ses épaules.
Mike avait levé la tête en cherchant dans les yeux d'Ivana, un signe d'approbation. Elle regardait fixement au plafond, de grosses larmes coulant le long de ses joues.
" Je ne comprends pas ! … " , dit-elle, " … Qu'est-ce-qui te déplait chez moi ? … mes fesses ? … mes seins ? … mes bras ? … mes jambes ? … C'était notre anniversaire, hier ! Tu as dit que tu me trouvais belle, que j'étais merveilleuse ! Etait-ce parce que tu avais bu ? "
Mike se leva et ouvrit la fenêtre en grand pour laisser entrer le soleil. Il se retourna vers Ivana tandis qu'une douce brise marine faisait flotter ses cheveux.
" Tout ce que j'ai dit est vrai ! " répondit-il, en restant debout au pied du lit, les yeux rivés au sol.
Elle ne le laissa pas poursuivre.
" Depuis que je te connais , Mike … tu as toujours dit que j'étais la femme de tes rêves ! … avec des cuisses puissantes … "
Tout en parlant, elle se redressait lentement.
" … des abdos en béton … "
Elle se mit debout devant lui.
" … des épaules larges et épaisses … "
Elle tendit ses bras vers le sol, légèrement en arrière, pour laisser glisser sa nuisette le long de son dos évasé. Le fin tissu, léger et aérien, descendit lentement sur ses bras musclés, en dévoilant, peu à peu, la délicate peau ambrée qui recouvrait ses triceps contractés. Elle retint les manches de la nuisette, puis, par de petites rotations des poignets, elle les enroula sur ses avant-bras musculeux. Elle poursuivit :
" … des bras forts et volumineux … "
En contractant alternativement ses biceps, elle faisait glisser sa nuisette de gauche à droite sur le creux de ses reins, en se déhanchant à la façon des danseuses orientales.
Mike tremblait. Etait-ce la nervosité ou l'excitation ?
Elle arrêta sa danse érotique et porta ses coudes vers l'avant, tendant du même coup le bout de tissu qui cherchait sa place entre les énormes muscles bandés. Elle avança lentement ses mains vers Mike en faisant s'étirer le tissu. Déjà les coutures commençaient à craquer, alors qu'elle allongeait à peine ses bras. Elle continua encore en contractant, cette fois, ses puissants dorsaux.
… CRAAAAAAACCCCKKKK ! …
La petite nuisette se déchira lentement … CRAAAAACCCCCCKKKKK ! … Et elle céda lorsque les triceps d'Ivana, complètement contractés, traversèrent le tissu.
Elle maintint ses bras devant elle, en regardant les deux bandes de tissus, enroulées à ses avant-bras, se balançer devant les yeux écarquillés de Mike. Elle ouvrit les mains délicatement puis les referma brusquement, avec force, gonflant instantanément ses avant-bras hypertrophiés
… BAAAANNNNGGGG !
Le tissu éclata littéralement et d'innombrables petits morceaux s'envolèrent dans la pièce. Ils redescendirent lentement, autour d'Ivana complètement nue, en virevoltant dans de grands tourbillons étincelants. Ivana restait debout, son corps musculeux luisant au soleil, ses longs cheveux blonds portés par une légère brise.
" Que faut-il de plus, chéri, pour que je te plaise vraiment ? "
Elle passa le revers de sa main sur ses joue pour sécher ses larmes, contractant du même coup son énorme biceps devant les yeux de son mari. En faisant cela, Ivana savait qu'elle avait capté son attention. Elle joua de son poignet et de ses longs doigts sur ses joues pour donner vie à son biceps phénoménal tandis qu'elle observait la réction de Mike.
" Que faut-il de plus, chéri ? "
" Tu … tu es parfaite ! C'est juste que … "
Ivana sentit son coeur se serrer. Mike était prêt à lui dire ce qu'elle voulait savoir. Elle ne pouvait pas attendre :
" Juste que … " interrogea-t'elle " … chéri ! … S'il te plait ! "
Ivana s'agenouilla devant lui en le priant de parler, portant ainsi, ses yeux à la hauteur des siens. Elle le supliait du regard et des larmes recomencèrent à jaillir de ses magnifiques yeux bleus.
" Chéri ! … S'il te plait ! "
Mike avait la gorge nouée. Il avait gardé si longtemps ce secret qu'aujourd'hui, il ne savait pas comment le lui dire. Cela l'angoissait tant, que des larmes coulèrent également le long de ses joues. Il se décida à parler :
" D'abord, je veux que tu saches que je t'aime plus que tout. Tu es LA femme de mes rêves. Tu as raison, j'aime les femmes musclées … très musclées … et même très, très musclées ! …"
Ivana esquissa un sourire. Mike poursuivit :
" Connais-tu une seule femme avec des bras comme les tiens ? … plus de 70 cm de tour de bras ! … Non ! … Physiquement, tu es parfaite ! "
Mike répéta :
" Physiquement, tu es parfaite ! "
Ivana ferma les yeux, ne retenant plus ses larmes. Entre deux sanglots, elle demanda :
" Qu'est ce que ne va pas, alors ? "
" Rien ! Il ne s'agit pas de toi, chérie ! … mais de moi ! "
Mike se racla la gorge pour ne pas avoir à répeter :
" La vérité, c'est que parfois j'ai peur de toi … de ta force … de tes muscles … de … J'ai peur que tu me fasses mal … que tu me brutalises … que … "
Ivana posa ses mains sur les joues de Mike, en prenant soin d'appuyer ses pouces sur sa bouche pour l'empêcher de parler.
" Oh ! C'est çà ? … C'est juste çà ? …"
Elle le serra fort dans ses bras et il s'abandonna à elle, en larmes.
" Jamais !… " dit-elle " … Jamais, je ne porterai la main sur toi ! Tu m'entends ? … Jamais ! "
Elle l'embrassa tendrement puis ils restèrent là, un long moment, à pleurer l'un contre l'autre, avant que l'un deux ne se décide à parler.
Lorsque Mike fut apaisé, elle se leva en le tenant dans ses bras.
" Je vais devoir te prouver que tu n'as rien à craindre de moi ! … Viens ! "
Elle ferma la fenêtre d'une main, en tenant Mike dans l'autre et sortit de la chambre.
…/…
January 16, 2007 at 9:25 pm #45488Fonk
ParticipantDRIIIINNG!
“The ambulance crew – finally!”
DRIIIINNG!
“The amb – aaarrrrrgh!”
Mike whacked the alarm clock and sat up painfully against the headboard of the bed. He looked at his hands straightaway and saw that there wasn’t even the slightest trace of ill treatment. Reassured, he lowered his head and sighed.
“A nightmare – it was just a terrible nightmare.”
“Mike? Was that you shouting?”
“Oh! I apologise, honey, I’ve woken you up! I’m sorry…”
Ivana turned towards him and looked at him, squinting against the light of the day. She tenderly caressed his hair and reassured him.
“Don’t worry, I wasn’t asleep anyway! Do you want to talk about it?”
“Oh, no, it was such a stupid dream!” Mike replied.
He lifted his eyes towards her and tried to put on an amused air. She continued to caress him, smiling. Her long blonde hair fell in waves on the satin sheets, shining beautifully in the sun’s rays. It shone everywhere, spread out on the blue sheets like the foam of the waves on a perfect tropical beach. The reflections on her skin and luscious lips attracted Mike irresistibly to her. He approached her slowly.
She lay on her back and stretched. The small negligee that she was wearing opened out, exposing large portions of her breasts to the sun. Mike kissed Ivana tenderly and looked at her for a long time. Then he lay on top of her, resting his head on her burning hot breasts. She slid a hand under his neck and once again caressed his hair.
“You don’t want to talk to me about it, is that it?” she said.
“No! It’s not that…”
“You had another dream about my physique! Admit it!” she said, and stopped caressing his hair.
She wanted a reply, Mike understood that. He hesitated for a few seconds before giving the reply she had expected.
“Yes! Yes, it’s true,” he said. “I know what you’re going to say, but I can’t help myself!”
She began to massage his back and shoulders slowly. Mike lifted his head and looked into Ivana’s eyes for some sign of approval. She stared fixedly at the ceiling, tears streaming the length of her cheeks.
“I don’t understand,” she said, “what you don’t like about me. My butt? My breasts? My arms? My legs?” She paused. “It was our anniversary yesterday! You said that you found me beautiful, that I was gorgeous! Was it because you’d been drinking?”
Mike got up and opened the window wide to let the sunlight in. He turned back to Ivana just as her hair started to move in the breeze.
“Everything I said was true!” he replied, standing at the end of the bed, eyes glued to the floor. Ivana didn’t let him continue.
“Ever since I’ve known you, Mike – you’ve always said I’m the woman of your dreams! With powerful thighs…” As she spoke, she got up slowly. “Abs of steel…” She stood in front of him. “Large, thick shoulders…”
She held her arms down by her sides, pointing slightly behind her, so that the negligee slid down her flared back. The fabric, light and airy, slid slowly down her muscular arms, revealing, little by little, the tanned skin that covered her contracted triceps. She held onto the sleeves of her nightdress, then, with small rotations of her wrists, wound them around her muscly forearms. She continued:
“Big, strong arms…”
By flexing each bicep in turn, she made her nightdress slide from left to right on the small of her back, all the while swaying her hips like an oriental dancer. Mike was trembling. Was it nerves or excitement?
Ivana stopped her erotic dance and brought her elbows forward, still holding onto the fabric that couldn’t lie still on her enormous tensed muscles. She slowly moved her hands towards Mike, stretching the material. The stitches began to rip, although she had scarcely moved her arms. She continued by, this time, flexing her powerful back muscles.
RRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIPP!
The small negligee tore slowly… RRRRRRRRRRRRIIIIIIIIIIIIIIPP! … It gave up when Ivana’s triceps, fully flexed, broke through the fabric. She kept her arms in front of her, looking at the two strips of material rolled around her forearms, swinging slowly as Mike stared, astonished. She opened her hands carefully and clenched her fists quickly, forcefully, instantly inflating her enormous forearms.
BAAAANNNNGGGG!
The material literally exploded. Thousands of little pieces of it flew up into the air all over the room. They fell slowly over Ivana – completely naked now – spinning around as if caught in a big shining whirlwind. Ivana stood completely still, her muscular body sparkling in the sunlight, long blonde hair shifting in a gentle breeze.
“What more do I have to do, baby, to really please you?”
She wiped her tears away with the back of her hand, flexing her enormous biceps at the same time for her husband. In so doing, Ivana knew she had his attention. She twisted her wrists and tapped her long fingers on her cheeks to make her biceps come alive, all the while watching her husband’s reaction.
“What more do I have to do, baby?”
“You – you’re perfect! It’s just that…”
Ivana felt her heart freeze. Mike was ready to tell her what she wanted to know. She could not wait.
“Just that… what?” she repeated. “Baby, please tell me!”
Ivana kneeled in front of him, begging him to speak, meaning that now their eyes were at the same level. She implored him to tell her with her magnificent blue eyes. Again tears started to fall from them.
“Baby!” she said. “Please…!”
Mike’s throat had tightened up. He had kept this secret for so long that now he didn’t know how to tell her. He was hurting so much that tears started to come down his cheeks too. Finally he was able to speak.
“First, I want you to know that I love you more than anything. You are THE woman of my dreams. You’re right: I love muscular women. Very muscular women. Very, very muscular women!”
The ghost of a smile lit Ivana’s face as Mike continued.
“Do you know a single woman with arms like yours? More than twenty-eight inches around? No! Physically, you are perfect!”
He repeated the phrase.
“Physically, you are perfect!”
Ivana closed her eyes, unable to stop the flow of tears. In between two sobs, she asked him.
“What’s wrong, then?”
“Nothing! It’s not you, honey. It’s me.”
Mike cleared his throat so that he wouldn’t have to repeat himself.
“The truth is that sometimes I’m scared of you… of your strength… of your muscles. I’m sometimes afraid that you’ll hurt me… that you’ll beat me up… that…” Ivana put her hands on Mike’s cheeks, making sure to put her thumbs over his lips so that he couldn’t speak.
“Oh! Is that it? Is that all?” She held him tightly in her arms and he gave himself up to her, crying all the while.
“Never!” she said. “I would never raise my fist to you. Do you understand? Never!”
She kissed him tenderly and they stood there for a long time, crying, waiting for the other to speak. When Mike felt calm again, she stood up with him in her arms.
“I’m going to have to prove to you that you’ve got nothing to fear from me! Come on!”
She closed the window with one hand, holding Mike in the other, and left the room.
…
January 17, 2007 at 2:50 am #45489scat
ParticipantEvery time i read a story you have translated, it seems to be better than the original.
I like very much.
Thanks to you, Fonk, for your wonderfull work !I'm writing a new chapter of new generation . i hope to finish it soon
bye.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.